Thursday, April 16, 2009

奇怪

这个星期的心情忽上忽下的。。
也不知道为什么会这样。
是不是觉得我很奇怪?XD (告诉你们,只要习惯就好)XD
last week 认了一个干哥。。^ ^
This week had happened many unhappy things…
Especially yesterday… XD
想对那些我说伤害的人说声对不起。
我知道我所说的话伤到你们。对不起。
现在才知道原来沉默是金。=.=
Besides that,
This week had happened many unhappy things…
Especially yesterday and today… XD
Don’t know how to solve those problems…
Those problems gave me a lot of stress…
+ homework too..
everyday teachers will give us a lot of homework to do…
like those homework cant finish one…
and project too… haiz..
___________________________________________

现在我才知道,
原来现在的我不再是以前的我。
现在的我是一个懒惰的人和只会让人讨厌的我。
有时间时,只会把那宝贵的时间给浪费掉,去做些无聊的事,把功课都放在一边。
只好反省反省下。。
__________________________________________
这个星期六是民都鲁省诗歌朗诵赛。
我们学校派了两组的代表。
初中组有三位代表。
还是跟去年一样的人选。
他们是利倩,佩晶和思豫。
题目是《妈妈别哭,我去了天堂》。
高中组是思博姐姐。
题目是《孩子,快捉紧妈妈的手》。


希望他们会夺冠,为我校争光。嘻嘻。。=D

加油~~ GAMBATEH
~~ ^^

4 comments:

Clarissa said...

jia you.....turn over a new leaf..lol....got problem u can find me......k?

Janet's Blog said...

haha.. thx thx.. jia u to u too.. ^^ ok.. haha.. i nw got problem.. hehe.. my problem is i cant understand wad the teacher was teaching.. can u teach me n explain 2 me?? kakaz.. XD

Clarissa said...

i am not genius lah.....haha...

Janet's Blog said...

haha.. who say.. oredi get form 1,2 quan ji di yi le.. kakaz.. mind teach me mar?? kakaz...